Endonezya'da ilk kez dev panda doğdu

Endonezya’da ilk kez bir dev panda yavrusunun dünyaya geldiği duyuruldu.

Fotoğraflar: Taman Safari Park / Instagram

Batı Cava eyaletindeki Taman Safari Parkı’nın Instagram’daki paylaşımda ülkede ilk kez bir dev panda yavrusunun dünyaya geldiği açıklandı.

Park yetkilileri “Değerli yeni bir canlının aramıza katıldığını duyurmaktan büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.

15 yaşındaki anne panda Hu Chun yavruyu 27 Kasım’da doğurdu.

Endonezya Cumhurbaşkanı Prabowo Subianto yavru pandaya Satrio Wiratama adını verdi.

Bu ismin anlamı ‘cesur, asil ve iyi kalpli küçük bir savaşçı.’

Takma adı ‘Rio’ olan erkek yavrunun sağlık durumu iyi.

Çin’de ilk albino panda

‘Mavi Panda’ Türkiye’ye doğru yola çıktı

51 yıllık ‘panda diplomasisi’ sona eriyor

Panda Tuan Tuan çok hasta: Çinli veterinerlerden yardım istendi