Önümde rakı, karşımda bir süper kahraman, sonrası meyhane mucizesi
Ercan Türeci ile Enişler Meyhane'de buluştuk.
İçkiyi hep sevenlerin, çok sevenlerin adresi
Hazır Ataşehir’deyim, İçerenköy’de listemde olan bir meyhaneye gideyim dedim.
Dolu bir meyhane ve işlerden şikâyet etmeyen meyhaneci buldum!
Ağzından bal damlıyor. İşinden şikâyet etmeyen az meyhaneciyle karşılaşıyorum son zamanlarda. Maalesef.
Yeni binada eski ruhla hizmet
Köşedeki Restaurant -ismiyle müsemma- Reşitpaşa Caddesi ile Aslı Sokak’ın tam köşesinde. Daha girer girmez o eski ruhu tanıdım.
Bu gidişle Marmaray hattı meyhaneleri yazarı olacağım
Sirkeci’den bindiğim Marmaray’ın Halkalı yönündeki dördüncü durağı olan Yenimahalle’de indim, Hipodrom kapısından çıkıp ilk sola döndükten sonra 60 adım attım. Altın Adres'in tam önündeyim
Meyhane olmak için doğmuş
Soğanlık şimdiye kadar benim için bir durak adı olmaktan başka bir şey ifade etmiyordu. Artık bir duraktan çok çok fazlası. Bir meyhane durağı.
'Av'ını kaybetse de muhabbeti bâki tutanların mekânı
Girişinde 'Kocasinan Avcılar ve Atıcılar Lokali' yazıyor ki, bu da inisiyatif alıp girmeyi daha da zorlaştırıyor.
Masama önce itfaiyeci Can, sonra Beşiktaş geldi
Kartal civarındaki meyhaneler ne zamandır aklımdaydı. Kimi merkezde, kimi yakınlarında. İlk hedefim İstasyon 216. Tam benlik olduğu sarı tabelasından belli. Mavi tabelaya karşı da boş değilim.
İstanbul'un ucuna gidip döndüm, sanki tatile çıktım
İstanbul’un güneydoğudaki en ucuna gidip döndüm aynı gün. Sanki tatile çıktım, gülümseyen, rahat insanlarla tanıştım.
Masa arkadaşım 100 dublelik ama ben altıda kaldım
Aslında ilk gelişim değil. Birkaç ay önce yürüyüş molası verip birayla soluklanmıştım. Burası Derya 2 Restaurant.
Rakının çıtırla Harman olduğu yerdeyim
Birkaç meyhane var, ben, buranın en eskisi diye bilinen Harman Restaurant’ı arıyorum, çok da zor olmadı bulmak. Durağa çok yakın.
Suvlaki, vlita, buyurdi, çipuro… İkaria'dan bin selam
Rebetiko semineri birkaç yıldır İkaria adasında da yapılıyor. O nedenle ilk durağımız burası.
Akşam da Miçaras’ın yerindeyiz.