Valilik duyurdu: Beyoğlu'nda bir gay bar kapatıldı

İstanbul Valiliği, Beyoğlu’nda bulunan bir gay barı mevzuata aykırı olduğu gerekçesiyle kapattı.

Fotoğraf: Time Out

Valilik X’ten ilçenin Cihangir semtinde bulunan ‘Tek Yön’ isimli barın mevzuata aykırı uygulama ve işlemleri nedeniyle Beyoğlu Kaymakamlığı tarafından kapatıldığını duyurdu.

İşletmenin sitesinde yer alan bilgiye göre mekan gay bar olarak biliniyor.

Trans Onur Yürüyüşü: M2 metro ve Taksim Füniküler hatlarına kısıtlama