Twitter ve Starbucks’ın kullanıcı ve müşterilerini dikkate almadığı, LinkedIn ve Microsoft’un ise kullanıcılarına en duyarlı şirketler olduğu belirtildi.
Lady Geek tarafından Britanya’da yapılan araştırmada 100 şirketin, müşterileri, çalışanları ve sosyal medyayı ne kadar dikkate aldığı incelendi.
10 bin tweet’in yanısıra müşteri ve çalışan memnuniyetine dair yapılan anketlerden elde edilen bilgilerle belirlenen en duyarsız 10 şirket şöyle:
1. The Carphone Warehouse Group PLC
2. Ryanair
3. BT
4. Lebara B.V.
5. Vodafone
6. Metro bank
7. Everything everywhere
8. Twitter
9. Starbucks
10. JD Sports
En duyarlı 10 şirket ise şöyle sıralandı:
1. LinkedIn
2. Microsoft
3. Audi
4. Three
5. John Lewis Partnership
6. Sony Corporation
7. Google
8. Nike
9. Direct Line
10. Boots UK