Sabiha Gökçen metrosu raydan çıktı: Üç yaralı

İstanbul’da M4 Kadıköy-Sabiha Gökçen Havalimanı Hattı’nda sefer yapan metro raydan çıktı.

Fotoğraflar: AA

Metronun henüz belirlenemeyen bir nedenle Bostancı mevkisinde raydan çıkmasının ardından yolcular trenden kendi imkanlarıyla çıkarak bir süre tünelde yürüdü. Yaralanan üç kişi hastaneye kaldırıldı.

Metrodan çıkarak Bostancı Köprüsü mevkisindeki otobüs duraklarına yönelen yolcular yoğunluk oluşturdu. Olay yerine itfaiye, sağlık ve metro ekipleri sevk edildi.

Öte yandan Kadıköy ve Küçükyalı durakları arasında da seferler yapılamıyor.

Maltepe-Sabiha Gökçen Havalimanı istasyonları arasındaysa seferler sürüyor.