Muş’ta yaralı bulunan puhu kuşu tedavi ediliyor.

Vangölü Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi’nde (VEDAŞ) çalışan biri, müdürlük binasının bahçesinde uçamayan bir kuş fark etti. Ardından Doğa Koruma ve Milli Parklar ekiplerine haber verdi.
Ekipler, tedavi edilmesi üzere puhuyu teslim aldı.

VEDAŞ müdürü Suat Coşar şöyle konuştu:

* Doğa Koruma ve Milli Parklar Şubesi ekipleri, yaralı hayvanın tedavisini yaptıktan sonra doğaya salacak. Kendilerine teşekkür ederiz.
* Ekiplerinin son zamanlarda doğal hayatı koruma ve yasak avcılıkla mücadelesini takdir ediyorum. İnşallah doğamız ve çevremiz, duyarlı insanlarla daha güzel hale gelecek.