Bir de medyada partiler adına yazanların, konuşanların oluşturduğu bir algı var. Bu cepheden bakınca AK Parti’nin medyadaki algısının kendisine artı puan kazandırdığından emin değilim. Bir kamuoyu araştırma şirketi yöneticisi 7 Haziran seçimlerinde AK Parti’ye yakın TV programları ve medya dilinin iki puana mal olduğu söylenmişti.
(…)
Başbakan Davutoğlu’nun Basın Başdanışmanı Osman Sert’in medya sürprizleri üzerinde çalıştığının farkındayım. Ancak AK Parti’nin gündemine alması gereken konulardan biri, medya dili olmalı. AK Parti adına medyada yer alanların kullandığı, zehirli ve negatif dil en büyük zararı yine AK Parti’ye veriyor.
AK Parti adına medyada yer alanların kullandığı, zehirli ve negatif dil en büyük zararı yine AK Parti’ye veriyor.
(…)
İktidara yakın olduğunu söylenen ve gelenekten gelmeyen medyanın AK Parti’ye ne kadar katkısının olduğu konusunda bir araştırma yapıldı mı bilmiyorum. Her puanın kritik olduğu bir seçime giderken üzerinde kafa yorulması gereken bir nokta olduğunu düşünüyorum. Tehditkar ve tetikçi ve itibarsız olan bu dilden AK Parti yönetiminde bir çok ismin rahatsız olduğundan eminim.