Bosna Hersek’li futbolcu Edin Visca, 10 yıldan fazla formasını giydiği Başakşehir’e döndü.

36 yaşında futbolcu 2011 yazında Başakşehir’e transfer olmuş, Ocak 2022’ye kadar İstanbul ekibinin formasını giymişti.
Visca, Trabzonspor’dan ayrılmasının ardından yeniden Başakşehir’le bir yıllığına anlaştı.
Başakşehir transferi X’ten “Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için” sözleriyle duyurdu.
Visca Başakşehir’le 344 maçta 95 gol atmış, 2019-2020 sezonunda Süper Lig şampiyonu olmuştu.