Okura not:
Günün 11’i, Türkiye medyasındaki görüş ve yorum çeşitliliğini yansıtmak amacıyla hazırlanmaktadır. Aşağıda özetini bulacağınız yazıya yer vermemiz, içeriğini onayladığımız ve/veya desteklediğimiz anlamına gelmez.
Turizm Bakanlığı’na kış turizmi ve çeşitlilik için neler yapıldığını sorunca ilginç ve sıkı çalışma verileri geldi. Turizm Bakanlığı yetkililerinden aldığım bilgiler şöyle:
– Kış turizmini geliştirmeyi ve merkezleri tanıtmaya yönelik 23 ülkede dijital reklam kampanyaları ile 74 milyon reklam gösterimi gerçekleştirilmiş
– Kış turizmine ilgiyi artırmak amacıyla 6 ülkede film iletişimi gerçekleştirilmiş ve 4,5 milyon gösterim elde edilmiş
– GoTürkiye sosyal medya kanallarında 2024 yılı boyunca kış turizmine yönelik 36 adet paylaşım yapılmış, toplam 52 milyon gösterim elde edilmiş
– Kış sezonu boyunca kayak sporları, buz tırmanışı gibi deneyimlerin tanıtıldığı, sosyal medya trendlerine uygun ilgi çekici içeriklerle kış sporlarına yönelik iletişim çalışmaları devam ediyor
– Türkiye’nin resmi turizm tanıtım platformu olan GoTürkiyeinternet sitesinde kış turizmine yönelik rotalar ve ayrıntılı bilgiler yer alıyor
– 10 dilde yayın yapan https://skiing.goturkiye.com/sayfasında Kayseri-Erciyes, Bursa-Uludağ, Erzurum-Palandöken, Bolu-Kartalkaya, Kars-Sarıkamış, Kocaeli-Kartepe, Isparta-Davraz, Rize-Ovit ve Antalya-Saklıkent kayak merkezlerinin tanıtım bilgileri bulunuyor
– Türkiye Turizm Tanıtım ve Geliştirme Ajansı (TGA) faaliyetleri kapsamında Nisan 2024 tarihinde Euronews Travel internet sitesinde yayınlanan “Türkiye’de Tren Yolculukları” konulu makalede kış turizmine yer verildi
– Nisan 2024 tarihinde Al Jazeera Mubasher internet sitesinde yayınlanan “Türkiye’de Aileyle Birlikte Yapılabilecek En Güzel 10 Aktivite”” adlı makalede kayak merkezlerine de yer verildi.