Üç belediye başkanı daha AKP’ye katıldı.

O isimler şöyle:
- Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı (İYİ Parti’den istifa etmişti)
- Keçiören (Ankara’nın ilçesi) Belediye Başkanı Mesut Özarslan (CHP’den istifa etmişti)

- Keşan (Edirne’nin ilçesi) Belediye Başkanı Mehmet Özcan (CHP’den istifa etmişti)

Olaylı istifasıyla gündem olmuştu: Özarslan, Erdoğan’ın elini öptü
Özarslan, AKP rozeti takılmadan önce Erdoğan’ın elini öptü.

CHP’liler, 8 Şubat’ta CHP’den istifa eden Özarslan’ın, hakkındaki yolsuzluk dosyalarının kapatılacağı sözünü alması üzerine AKP’ye katılmak üzere anlaştığı iddia etmişti.
Özarslan’ın istifası o dönem CHP Genel Başkanı Özgür Özel’le mesajlaşmasıyla gündem olmuştu. Özarslan, Özel’in WhatsApp’tan kendisine ‘insanlıkla bağdaşmayacak hakaret, tehdit ve iftira’ mesajları attığını öne sürmüştü.
Özel’se Özarslan’a mesaj attığını doğrulayıp aile ve manevi değerlere küfretmediğini belirtmiş, bu iddianın ‘tamamen iftira’ olduğunu savunmuştu.
Öte yandan 22 Haziran’da da Ankara’nın Haymana (ilçe) Belediye Başkanı Levent Koç, CHP’den istifa etmiş, aynı gün AKP’ye katılmıştı.