Mantar ararken maymun buldu

Denizli’nin Pamukkale ilçesinde Nizamettin Yiğit mantar ararken maymun buldu.

Fotoğraflar: Nizamettin Yiğit / Instagram

27 Mart’ta Çivril ilçesindeki Yakacık Mahallesi’nde maymunların gezdiğine dair ihbarda bulunulmuştu.

Bu maymunlardan ikisi Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) tarafından korumaya alınırken jandarma sahibinin belirlenmesi için çalışma başlatmıştı.

Fotoğraf: AA

Dün de (30 Mart) Kınıklı Mahallesi’ndeki Çamlık mesire alanına kuzugöbeği mantarı toplamaya giden Yiğit de ormanlık alanda dolaşan başka bir maymun gördü.

İhbarda bulunan Yiğit DKMP bölgeye ulaşana kadar maymunu oyalamaya çalıştı, hayvana simit yedirdi. Ekiplerin yakalamaya çalıştığı maymun ormanlık alana kaçtı.

Örümcek maymunu olduğu belirtilen hayvan aranıyor.

Terk edilen maymun Punch’a peluş ‘anne’: Yalnızlık çekiyor, yeterince yemiyor

Sri Lanka’da trafoya giren maymun, tüm ülkede elektrik kesintisine yol açtı