Osmaniye’de, 17 yaşındaki lise öğrencisi Selma Gülce, corona virüsü nedeniyle tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

Bahçe Anadolu Lisesi’nin 10’uncu sınıf öğrencisi Gülce, corona virüsü nedeniyle fenalaşınca 28 Ekim’de, Osmaniye Devlet Hastanesi’nin yoğun bakım servisinde tedaviye alındı ve entübe edildi.
Hastanede 15 gün yaşam mücadelesi veren Gülce hayatını kaybetti.
Aşı yaptırmadığı öğrenilen Selma Gülce’nin cenazesi, Hasanbeyli ilçesindeki Kızıldere köyü mezarlığında toprağa verildi.