Kısacası Ankara’da özellikle 28 Haziran ile 10 Temmuz arası bu kentin sakinleri deyim yerindeyse ‘cehennemi’ yaşayacak!
Her türlü eylem yasak hatta 13 gündür açlık grevinde olan öğretmenlerin yaşamlarını ortaya koyduğu grev bile yasak!
Kentin en işlek caddeleri trafiğe kapatılacak, alternatif ulaşım yolları kullanılacak. Devlet dairelerinde nöbetçi personel görev yapacak, diğer çalışanlar ise o günler için ‘idari izinli’ sayılacak…
Peki, o bölgelerde oturanlar, esnaf çok daha önemlisi acil hastalar ne olacak? Valla tebligatta bunların yanıtı yok!
Ancak “Bu kadarına da pes” diyenler için görüşümü belirteyim.
Artık sıranın büyükannelere, büyükbabalara kadar uzandığını da görmüş bulunuyoruz!
Bu yazıyı utanarak, içim sızlayarak yazdım. Aklımda sürekli dolanan sözcük ise tekti:
Vicdan!