SGK prim borcu tecil ve taksit işlemlerinde peşinat şartı kalktı

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan Sosyal Güvenlik Kurumu’na (SGK) prim borcu ödemelerinde tecil ve taksit işlemlerinde yüzde 10 peşinat şartının kaldırıldığını duyurdu.

Fotoğraf: AA

Işıkhan X’teki paylaşımında şunları söyledi:

* Tecil ve taksitlendirme işlemlerinde yzüde 10 peşinat şartını kaldırdık. Tecilde ilk taksit dahil olmak üzere tüm taksitlerin eşit tutarlarda ödenebilmesini sağladık.

* Düzenleme sayesinde borç ödemelerini kolaylaştırıyor, vatandaşlarımızı destekliyoruz.

Görsel: Vedat Işıkhan / X

Bakan Işıkhan emekliler için nöbet tutan CHP’lilere çıkıştı: SGK borçlarınızı ödeyin

SGK hastanelere ödediği ücretleri artırdı

Madde bağımlılarının rehabilitasyon ücretini SGK karşılayacak