Ford Otosan üretime verdiği arayı uzattı

Ford Otosan corona virüsü etkilerini azaltmaya yönelik alınan önlemler çerçevesinde Kocaeli ve Eskişehir fabrikalarında 6 Nisan’a kadar verdiği üretim arasını 13 Nisan’a uzattı.

Fotoğraf: Ford Otosan

Şirketin Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda yayınlanan açıklamasında işe ara verme nedeniyle iş akdi feshi öngörülmediği belirtildi.

Avrupa ülkeleri ve Ford Motor Company içindeki tedarik, satış ve teslimat süreçlerindeki aksamalar nedeniyle şirket 18 Mart’ta üretime ara vereceğini açıklamıştı.

Otomotiv sektöründe daha önce de Otokar, Honda, Oyak Renault, Anadolu Isuzu ve Toyota Türkiye üretime ara verdiğini açıklamıştı.

Hyundai’de ‘corona’ya rağmen faaliyetlerin sürmesini eleştiren işçi kovuldu

Vestel, Oyak Renault ve Anadolu Isuzu üretime ara veriyor

Honda, Türkiye’deki üretime ara veriyor

Toyota Türkiye ‘corona’ nedeniyle üretime iki hafta ara veriyor

Ford Otosan, Gölcük fabrikasında üretime ara verecek