Can Ataklı: Bir genç kızın hayalini hançerlerken çok mu mutlu oldular?

Okura not

Günün 11’i, Türkiye medyasındaki görüş ve yorum çeşitliliğini yansıtmak amacıyla hazırlanmaktadır. Aşağıda özetini bulacağınız yazıya yer vermemiz, içeriğini onayladığımız ve/veya desteklediğimiz anlamına gelmez.

Osmaniye’de bir kız öğrenci tam kapılar kapatılmak üzereyken kapıya doğru koşuyor kan ter içinde.

Ama tam kapıya vardığı an görevli kapıyı kapatıyor.

Saniye farkı ile.

Yalvarıyor içeri alınması için ama görevliler Nuh diyor peygamber demiyor.

O sırada okul önünde çocuklarının sınavdan çıkışını bekleyen veliler ricacı oluyorlar.

Ama yok, kapı aralanmıyor.

Neymiş efendim, kapıların tam saatinde kapatılması için talimat verilmiş.

Görevli görevini yapmış.

Hayır görevini falan yapmamış, açıkça vicdansızca davranmış.

Namuslu ve vicdanlı bir görevli kapıyı kapatırken en azından yola bakar, gelen var mı diye kontrol eder.

Kız öğrenci kapılar kapanmadan koşarak geliyor, görevli görüyor, ama sanki bir robotmuş gibi kapıyı yüzüne kapatıyor,.

Ne kazandı acaba o kapıdaki görevliler?

Başları göğe mi erdi?

Bir genç kızın hayalini hançerlerken çok mu mutlu oldular?

Can Ataklı’nın yazısı