Avustralya ve Paraguay maçları sonrası Hacıosmanoğlu’nun sözleri ne TFF Başkanlığı ile örtüşüyor, ne spor insanlığı ile. Belki, tavla okey turlarının döndüğü kahvelerde rastlarsınız bu tür ifadelere; bir de Türkiye’ye gerçekten kötü örnek olan Kurtlar Vadisi dizisindeki sekanslarda.
Sadece milli takımlar üzerine de açıklamalar yapmadı Hacıosmanoğlu. Millileri eleştirenleri savcılığa şikâyet etti. Sonra da konuyu yasa dışı bahis soruşturmasına getirdi.
Şimdilerin Adalet Bakanı Akın Gürlek’e İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı dönemindeki çalışmaları nedeniyle övgüler düzerken, “beraber çalıştığım” gibi bir ifade kullandı.
Öncelikle Gürlek ve bahis işine bakan savcılar, ne dediğini çoğu kez bilmeyen Hacıosmanoğlu’ndan sadece ilgili konularda bilgi ister. Öyle bir beraber çalışma ortamı, çalışma arkadaşlığı olamaz Savcılarla TFF Başkanı arasında.
Devlet talep eder TFF de “tıpış tıpış” verir. Söylediklerinin boyunu aştığını fark edip, Akın Gürlek üzerinden prim yapmak istemiş galiba Hacıosmanoğlu!