Büyükşehir Belediyesi’nin meclis toplantısında Hatay, oybirliğiyle Suriye’nin İdlib ve Lazkiye kentleriyle ‘kardeş şehir’ ilan edildi.

Hatay’la İdlib ve Lazkiye şehirleri kardeş şehir olması kararı ortak hizmet projelerinin yürütülmesi ve dayanışmanın artırılması amacıyla alındı.
Belediye başkanı Mehmet Öntürk, hem İdlib hem de Lazkiye bölgesinde tüm bilgi ve birikimleriyle kardeş ve dost Suriye’nin yanında olmak istediklerini belirtti. Suriye’nin altyapısı için gerekli desteği vereceklerini söyleyen siyasetçi şunları söyledi:
“Ülkemiz, dünyanın neresinde mağdur, mazlum varsa herkese kucak açmıştır. Tarihte olduğu gibi bundan sonra da her mazlumun yanında olacaktır.”