Boğaziçi yönetimi, 30 yıllık forumu eleştiriler nedeniyle kullanışsız hale getirdi
Boğaziçi Üniversitesi yönetimi, yaklaşık 30 yıldır varlığını sürdüren akademisyen e-posta forumunu, eleştirel mesajlardan dolayı fiili olarak kullanışsız hale getirdi.
WordPress sitenizde gömmek için bu adresi kopyalayıp yapıştırın
Bu kodu sitenize gömmek için kopyalayıp yapıştırın