Boğaziçi yönetimi, 30 yıllık forumu eleştiriler nedeniyle kullanışsız hale getirdi

Boğaziçi Üniversitesi yönetimi, yaklaşık 30 yıldır varlığını sürdüren akademisyen e-posta forumunu, eleştirel mesajlardan dolayı fiili olarak kullanışsız hale getirdi.